Brev:
Nok mælk? - 8 mdr.
24. januar 2008
Alder:
8 mdr.
Nok mælk? - 8 mdr.
Hej Helen
Min søn er efterhånden 8 måneder gammel og vejer lidt mere end 8,5 kilo.
Han trives godt med ske mad, herunder havregrød, øllebrød og kartoffel- og grøntsags mos tilsat en form for kød. Der ud over er han begyndt at få bondebrød med smørbart pålæg om eftermiddagen samt frugtstykker.
Han har altid været glad for at amme, men i de sidte par uger har han mistet interessen, hvilket kom til udtryk ved at han rejste sig op når jeg lagde ham til.
Det passer mig for så vidt fint, idet jeg skal starte job om en måned.
Pt ammer jeg kun tidlig morgen og så om aftenen inden sengetid. Men rent faktisk gider han heller ikke ret længe om aftenen og om morgenen ligger jeg ned og ammer ham og vi falder begge hen, så jeg ved ikke hvor meget han egentlig får ud af det.
Mit spørgsmål er, hvor meget erstatning jeg skal gi ham i løbet af dagen?
Han får 3 hovedmåltider + 2 mellemmåltider og får vand til dem alle.
Han er ikke super god til at drikke af kop, så jeg tænker at jeg skal gi' ham noget erstatning i en flaske?
Jeg bruger erstatning i både grød og mos.
På forhånd tak for hjælpen - igen:-)
Kærlig hilsen
Rikke